Wycieczka do Zakopanego w podróż poślubną

Ja i mój mąż kochamy góry. Uwielbiamy długie spacery, wysokie wspinaczki, kochamy dopisywać sobie kolejne zdobyte szczyty. Nasi przyjaciele doskonale o tym wiedzieli, dlatego kiedy ogłosiliśmy, że będziemy brać ślub wiedzieli z jakiego prezentu się ucieszymy.

Nocleg w samym centrum Zakopanego

noclegi w zakopanem - centrum tanioJako, że około dwóch lat przed ślubem zamieszkaliśmy razem powoli do wszystkiego się dorabialiśmy, dlatego prezenty rzeczowe nie były nam aż tak potrzebne. Jak chyba każda młoda para zdecydowanie woleliśmy pieniądze albo coś, co mogliśmy wykorzystać razem. Moi znajomi powiedzieli, że pieniędzy nam nie dadzą, jednak ich podarunek nas zaskoczy. Przygotowywania mijały bardzo szybko i przyszedł już czas na pierwszy taniec. Po weselu na spokojnie odpakowywaliśmy pamiątki i czytaliśmy życzenia od gości. Wtedy otworzyliśmy kopertę od naszych znajomych i zauważyliśmy, że wykupili nam oni wycieczkę na dziewięć dni w góry. Byliśmy przeszczęśliwi i zadowoleni szczególnie, że miejsce naszego pobytu było świetnie zlokalizowane. Były to noclegi w zakopanem – centrum tanio a do tego razem ze śniadaniami oraz posiłkiem – obiadem bądź kolacją. Wiedzieliśmy, że zawsze – nawet po najdłuższych i najdalszych wędrówkach będzie czekać na nas nie tylko cieplutkie łóżeczko i pokój, ale także dobre i smaczne jedzenie. Długo nie minęło i już zaczęliśmy planować nasz wyjazd, szczyty jakie chcemy zdobyć jak również cały plan wycieczki.

Zadzwoniliśmy do naszego miejsca noclegowego a właściciele byli bardzo szczęśliwi, ze nasi znajomi wybrali ich gospodę na miejsce dla nas. Pojechaliśmy tam po trzech tygodniach. Zostaliśmy miło i ciepło przywitani. Po każdej podróży czekał na nas ciepły, elegancki i komfortowy pokój w którym nabieraliśmy sił na kolejne dni wypraw.