Namioty firmowe i handlowe

Prowadząc własną firmę produkcyjna lub usługową i chcąc uczestniczyć w targach branżowych, potrzebujemy do tego celu namiotu firmowego. Na rynku istnieje ich duży wybór a wzornictwo oraz kolorystykę, można dobrać pod własne upodobania i wymogi.  Jakie inne właściwości oraz dodatki możemy wybrać zamawiając taki namiot?

Jak wybrać odpowiednie namioty firmowe?

Przede wszystknamioty handlowe producentim, należy się kierować wymiarami namiotu oraz rodzajem materiału z jakiego wykonany będzie stelaż. Istnieją stelaże metalowe oraz z tworzyw sztucznych. Wybierając namioty handlowe producent przygotowuje dla nas bardzo duży wybór ich rozmiarów, zarówno jeśli chodzi o wysokość jak i szerokość namiotu. W ten sposób możemy łatwo dopasować jego gabaryty do miejsca, w którym będzie on przez nas użytkowany. Namiot, możemy również spersonalizować czyli dobrać jego barwę wedle uznania lub nanieść wysokiej jakości nadruk reklamowy. Może on zawierać, naniesione logo i nazwę naszej firmy. Możemy dobrać także, ilość ścian bocznych oraz ilość okien i drzwi. W trakcie zamawiania namiotu, warto również rozejrzeć się wśród oferowanych dodatków, takich jak: flagi firmowe, które możemy wbić do ziemi dookoła naszego stoiska lub krzesła i stoliki. Do każdego namiotu dostaniemy niezbędne akcesoria, potrzebne do jego złożenia oraz zakotwienia go do gruntu.

Jeżeli posiadamy własną firmę, najlepszym wyborem namiotu reklamowego będzie zamówienie loga i nazwy naszej firmy, na plandece namiotu. Zwiększy to nie tylko estetykę naszego stoiska firmowego ale także podwyższy znacznie rozpoznawalność naszej marki, wśród potencjalnych klientów. Dzięki dzisiejszej technologii produkcji, możliwe jest naniesienie praktycznie każdej grafiki oraz wzoru na tworzywo przykrywające stelaż namiotu.