Walizki do samolotu

Kiedy tylko wakacje zaczęły zbliżać się wielkimi krokami, przyszedł czas na wybór urlopowej destynacji. Chcieliśmy tę decyzję podjąć wspólnie z mężem, aczkolwiek faktem jest, że nasze gusta nieco się różnią. Ja wolę wypoczynek na plaży, on za lubi spędzać czas aktywnie, najlepiej w górach. W końcu jednak stanęło na kompromisowej opcji – aktywy wypoczynek połączony z leniuchowaniem na plażach Santorini.

Aby dobrze się spakować na wakacje, potrzebowaliśmy walizek

walizki do ryanairaDotychczas nie mieliśmy okazji podróżować za granicę Polski, toteż nie posiadaliśmy odpowiednich walizek, których odpowiednich wymiarów wymagały linie lotnicze. Dlatego też krótko przed wylotem, kiedy zaczęliśmy myśleć o pakowaniu na wymarzone wakacje, wybraliśmy się do sklepu, aby kupić walizki do ryanaira. Na szczęście okazało się, że jest to na tyle popularny format walizki, że bez problemu z takowym wróciliśmy do domu. Zapakowaliśmy najważniejsze rzeczy przeznaczone na typowo letnią pogodę, typową dla tej greckiej wyspy w lipcu. Byliśmy bardzo podekscytowani, ponieważ miał to być nasz pierwszy urlop za granicą kraju. I to dodatkowo w tak uroczym miejscu, jakim jest greckie Santorini. Wielu naszych znajomych już odwiedziło to miejsce, toteż byliśmy ciekawi czy i nam przypadnie ono do gustu. Nasza ekscytacja rosła z każdym krokiem, dopóki nie wyszliśmy z samolotu, już na greckiej ziemi. Poczuliśmy się bowiem tam jak w prawdziwym raju.

Jak tylko wróciliśmy z podróży, byliśmy bardzo zadowoleni. Przywieźliśmy ze sobą masę zdjęć i wspomnień. Nie zawiodły nas także nasze świeżo kupione walizki, które na tej wycieczce i w podróży spisały się doskonale. Postanowiliśmy więc, że i w przyszłym roku wybierzemy się na zagraniczny urlop, rzecz jasna z naszymi nowymi walizkami.