haki holownicze

Samochód z odpustu i haki holownicze

Wiele osób, szczególnie młodych od razu w zamiarach ma upiększanie fabryki. Niestety, wiele pięknych i klasycznych już samochodów na tym cierpi. Jeżeli osoby, takie mają kupić samochód dla czegoś takiego, to myślę, że lepiej, gdyby w ogóle nie kupowała.

Warszawskie haki holownicze źle dopasowane

haki holownicze Jest to co najmniej słabe. Blacharstwo lakiernictwo wykonane w domu, albo gdzieś w szopie, gdzie ani nie ma warunków, ani odpowiedniego sprzętu, tłumiki kupione tylko patrząc na wielkość i głośność, gdzie ostatecznie brzmi, jakby jechał bez tłumika. Dalej oczywiście haki holownicze, żeby nie zabrakło możliwości przywieszenia coś do niego, jakiejś maskotki, czy Bóg wie czego, żeby tylko był jak najbardziej kolorowo. Samochód taki może jeździ normalnie, chociaż jeżeli fan German Styl dopadnie taki samochód, to wątpię, żeby jeździł normalnie, gdzie na zbyt dużą felgę naciąga się oponę. Opona taka już permanentnie poddana jest dużej sile nacisku, więc gdzie ma mieć zapas na wychylenia w zakręcie? Otóż nie ma go, więc taki samochód mimo dużo niższego środka ciężkości (gleba musi być) nie jeździ tak dobrze jak powinien. W takim samochodzie haki holownicze warszawa często obcierałyby o ziemię, gdyby ktokolwiek chciał mieć hak w samochodzie „na glebie”, a tłumiki na wybojach normalnie obcierają, jednak większości to nie przeszkadza.

Mi osobiście nie podobają się takie samochody. Wyglądają co najmniej śmiesznie, a w mojej opinii wręcz odpustowo, czyli nic ciekawego, a co najwyżej tandetnie. Szanujmy nasze samochody i nie róbmy z nich różnych dziwactw.